Facebook annoncering

Overview
Curriculum
Reviews
 

Facebook-annoncering: Ram målgruppen og øg salg

Vil du gerne optimere din virksomheds brug af annoncer på Facebook? Så du både rammer den rette målgruppe og øger salget? Så vælg LearnMores lettilgængelige lynkursus. 

På vores 3 timers intensive 1:1 giver vi dig den fornødne viden om annonceringsværktøjet på Facebook, så du selv kan bruge det aktivt i din markedsføring. Kurset er baseret på 1:1 sidemandsoplæring, hvor en dygtig underviser tager dig igennem de mest basale ting ved annonceringsfunktionen.

3 timers intensiv 1:1 for 3.999 kr. ex. moms

Bliv opdaget af de rette kunder med annoncering på Facebook

Det er næsten umuligt at forestille sig en verden uden Facebook – verdens største sociale medie. Derfor er der også et kæmpe marked indenfor annoncering på Facebook. Med viden om annoncetyper og segmentering kan du sætte din Facebook-annonce rigtigt op og ramme målgruppen bedst muligt. 

 

På kurset tager vi dig igennem Facebook-annoncering trin for trin med praktiske eksempler, så du bliver godt klædt på. Vi kan tage udgangspunkt i din virksomhed, så du får hands on-erfaring, der rammer ned i din kontekst. På den måde gør vi dig i stand til at opsætte profitable kampagner og måle på, hvordan du kan forbedre annoncerne for hver gang. 

Opnå nye kompetencer, hvor og hvornår passer dig 

Facebooks værktøjer ændrer sig konstant, og vil du gerne være 100 % opdateret på alle funktioner uden at bruge for meget tid på det, er LearnMores kurser for dig. 

 

Vi har gjort det nemt at få viden om værktøjer som Facebook-annoncering i de omgivelser, du ønsker. Ønsker du at få en underviser ud på dit kontor, eller vil du helst have det afholdt digitalt, er vi yderst fleksible. Kurset tager udgangspunkt i dig, og hvilke mål du har. 

 

Prisen er 3.999 kr., men er I flere fra virksomheden, som gerne vil blive bedre til annoncering på Facebook, koster det kun 1.400 kr. per kursist. 

 

Når kurset er slut, har du opnået viden om: 

  • Hvordan du opretter en annonce på Facebook fra start til slut 

  • Hvordan du A/B-tester dine annoncer

  • Hvad de forskellige annoncetyper består af, og hvilke der passer til din virksomhed

  • Hvordan du målretter efter din målgruppe

  • Hvordan du tænker annoncering ind i jeres overordnede strategi

  • Hvad du kan kigge efter, når du vil måle på effekten 

  • Hvordan du prissætter annoncerne efter ønsket udbytte.

 

Vi ser frem til at hjælpe dig godt på vej, så du bliver knivskarp til Facebook-annoncering. 

Curriculum

  • 0 Sections
  • 0 Lessons
  • 0 Quizzes
  • 3h Duration
0 out of 5

0 user ratings

Deleting Course Review

Are you sure? You can't restore this back

Course Access

This course is password protected. To access it please enter your password below:

Scroll to top