Digital strategi

Overview
Curriculum
Reviews

Lær at lægge en målrettet digital strategi

Vil du gerne blive bedre til at lave målrettede digitale strategier, der højner kundeoplevelsen?

Så vælg vores 1:1-kursus i digital strategi. Her får du hands on-viden fra en dygtig underviser til at lægge en skarp digital strategi, som tager udgangspunkt i din virksomhed samt dine kunder og deres behov. 

Med effektiv sidemandsoplæring gør vi dig klogere på, hvordan du skaber de bedste kundeoplevelser på din virksomheds platforme, hvordan du fastsætter KPI’er og laver effektmålinger af indsatsen. 

Undgå at skyde med spredehagl og ram dine kunder.

3 timers intensiv 1:1 for 3.999 kr. ex. moms

Få viden om digitale strategier på tværs af din virksomhedsplatforme 

Kort fortalt er en digital strategi den plan, du lægger for at opnå din virksomheds mål gennem online marketing – det er derfor yderst vigtigt at blive dygtig til. Når du skal udarbejde en digital strategi kræver det et indgående kendskab til din målgruppe, men også viden om kunderejser, de konkrete teknologier og platforme. 

Med vores kursus præsenterer vi dig for det hele. 

Vi tager dig med fra de første spæde skridt af strategien, til du er klar til at måle på effekten. På kurset kan vi tage udgangspunkt i din virksomhed, så du får praktisk viden, du kan bruge fremadrettet. 

LearnMore har gjort det nemt at tilegne sig ny viden

På kurset bliver du undervist en kompetent formidler, hvor der er rig mulighed for at stille alle de spørgsmål, du brænder inde med. Det skaber et trygt grundlag for at lære nyt. Kurset kan desuden tilpasses dine ønsker og niveau – fortæl os, hvad dine mål for kurset er, og vi skræddersyr efter dig. 

Kursets intensive forløb på 3 timer gør, at du slipper for at tage en hel arbejdsdag ud i kalenderen, men få de nødvendige guldkorn hurtigt og nemt. Så er du klar til at arbejde endnu mere målrettet med dine digitale platforme. 

På kurset får du indblik i: 

  • Digitale strategier, og hvad det indebærer

  • Hvordan du lægger en digital strategi på tværs af din virksomheds platforme 

  • At fastlægge KPI’er i forhold til jeres budget

  • Kunderejser, og hvordan målgruppen bedst imødekommes

  • Hvilke teknologier der kan indgå i de digitale strategier 

  • Måder til at måle effekten af virksomhedens arbejde.

Curriculum

  • 0 Sections
  • 0 Lessons
  • 0 Quizzes
  • 3h Duration
0 out of 5

0 user ratings

Deleting Course Review

Are you sure? You can't restore this back

Course Access

This course is password protected. To access it please enter your password below:

Scroll to top